Het verlies van een partner of andere dierbare zet je leven op zijn kop. Overlijdt iemand aan kanker dan is daar vaak al een lang proces aan vooraf gegaan. Een proces wat veel van naasten vraagt. De ander staat immers centraal. Je wilt deze moeilijke tijd voor hem of haar zo goed mogelijk maken. Zelf kom je op de tweede plaats.

Het betekent echter ook dat na het overlijden meer speelt dan alleen het verdriet om en het gemis van die dierbare. Er spelen ook andere gevoelens b.v.: vermoeidheid, uitputting of juist opluchting omdat het lijden voorbij is. En je moet je leven weer op de rails zien te krijgen. Een heleboel praktische zaken dienen geregeld te worden, contacten zijn veranderd, en hoe ga je je leven opnieuw inrichten als je niet langer samen bent. Zomaar wat zaken die kunnen spelen als je ‘nabestaande’ bent geworden.

Voor ieder die daar eens over door wil praten met lotgenoten organiseert ‘kLEEF! een ontmoetingsbijeenkomst op maandag 29 juli om 11.00 uur. Deze bijeenkomst wordt begeleid door één van onze deskundige gespreksleiders. Als deelnemer bepaal je zelf wat je in wilt brengen.

Een ontmoetingsbijeenkomst kent een vrije inloop waarbij het wel fijn is als je je vooraf aanmeldt zodat we weten hoeveel mensen we kunnen verwachten. Dit kan door te bellen naar (055) 576 26 76 of te mailen naar info@stichtingkleef.nl.
De toegang is gratis, een (kleine) eigen bijdrage wordt op prijs gesteld.

Mocht je liever deel willen nemen aan een nabestaandengroep met een aantal vaste deelnemers dan krijg je hierover tijdens deze bijeenkomst meer informatie of kun je je aanmelden via bovenstaand telefoonnummer of emailadres. Je ontvangt dan een uitnodiging voor een individueel kennismakingsgesprek om te kijken of zo’n groep inderdaad bij je past.