Waar tijd en aandacht centraal staat

Steun ons

Wij zijn als inloophuis afhankelijk van giften en sponsoring.

over ons

Het team van
Stichting ‘kLEEF!

Ons team

Het huis wordt geleid door Annemieke Simonis. Voor vragen over activiteiten en voor informatie over ons inloophuis en onze dienstverlening kunt u bij onze coördinator Cynthia de Vries terecht telefoonnummer (055) 576 26 76 of per mail info@stichtingkleef.nl

Sponsoring

Voor alles omtrent sponsoring van Stichting ‘kLEEF! kun je terecht bij onze sponsorcommissie. Je bereikt hen eenvoudig door te mailen naar sponsoring@stichtingkleef.nl. Een Whatsapp-bericht sturen kan ook: 06 27201790 of bel naar dit nummer. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Annemieke Simonis

Directeur

Cynthia de Vries

Coördinator Activiteiten

Monique Prins

Secretariaat

Organisatie huis

Stichting ‘kLEEF! bestaat uit een grote groep vrijwillige gastvrouwen en gastheren, medewerkers, docenten, spreekuurhouders, geestelijk begeleiders en begeleiders van gespreksgroepen en ontmoetingsbijeenkomsten. Zij worden ondersteund en begeleid door een coördinator, directeur en het bestuur.

Roparunhuis Auke van der Veen

Stichting Roparun heeft het pand aan de Vosselmanstraat voor ons aangekocht en is aan ons geschonken. En heeft ons daarmee in staat gesteld om in 2006 de deuren van het inloophuis te openen. De Apeldoornse ondernemer Auke van der Veen heeft met zijn financiële bijdrage de start van ons werk mogelijk gemaakt.