Twintigers / begin dertigers die een ouder hebben verloren aan kanker worden uitgenodigd voor een nieuwe gespreksgroep bij Stichting ‘kLEEF!

Verlies van een ouder is moeilijk op elke leeftijd, twintigers en dertigers vinden dit vaak erg ingrijpend omdat weinig vrienden iets soortgelijks hebben meegemaakt.
Wanneer je nog zo jong bent heb je wellicht meer tijd nodig om je situatie te aanvaarden en er mee om te gaan.

Met leeftijdgenoten erover praten, die eenzelfde ervaring hebben, kan fijn en helpend zijn. We verwachten immers dat we onze ouders zullen overleven.
Daarom is omgaan met hun dood en het ziekteproces wat daar bij kanker aan vooraf gaat extra zwaar. Je bent immers bezig zelf een volwassen bestaan op te bouwen.

Contact met lotgenoten kan hierbij helpen.  Dit is de reden dat ‘kLEEF deze nieuwe gespreksgroep start.

Heb jij je ouder verloren en ben je een twintiger of begin dertiger en wil je in contact komen met lotgenoten? Meld je dan aan voor deze gespreksgroep. Bel of mail ons gerust. Bellen kan naar (055) 5762676, mailen naar info@stichtingkleef.nl.

Kijk ook op onze website www.stichtingkleef.nl of loop bij ons binnen, Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn.