Vrijwilligers

Ons inloophuis

Vrijwilligers

Ons inloophuis draait bijna volledig op vrijwilligers. Deze ruim 90 vrijwilligers zijn het hart van onze organisatie. We zijn enorm blij met deze mooie groep van ervaren en deskundige vrijwilligers.

Ongeveer 30 vrijwilligers werken in ons huis als gastvrouw of gastheer. Ze ontvangen de gasten en bieden een luisterend oor.

Daarnaast hebben we een grote groep docenten, activiteiten begeleiders, masseurs en beweegcoaches die in ons huis werken. Zij begeleiden alle activiteiten vanuit hun vakgebied en ervaring.

Onze gesprekspartners voor groepen, spreekuren en individuele gesprekken zijn deskundig opgeleid en hebben ruime ervaring om onze gasten op allerlei gebieden bij te staan.

Zeker niet in de laatste plaats zijn we erg blij met onze ondersteuners, zoals de ICT- en klussenmannen en de fondsencommissie. Zij dragen er in belangrijke mate zorg voor dat we ons werk voor de gasten kunnen blijven doen.

Ook vrijwilliger worden? Meld je dan direct aan!

Stuur een e-mail naar info@stichtingkleef.nl. Of bel ons op (055) 576 26 76.