‘kLEEF! Run & Wandeling

Zaterdag 14 september 2024

Op zaterdag 14 september is de jaarlijkse ‘kLEEF! Run. Een loopevenement voor meisjes, jongens en volwassenen ten behoeve van Stichting ‘kLEEF! in samenwerking met AV’34.

Net als vorig jaar wordt de run wordt gehouden in het Orderbos in Apeldoorn. Het parcours van de run loopt door de omliggende bosrijke omgeving.

Wil je liever wandelen? Dat kan ook. We hebben ook een route van 5 kilometer uitgezet voor de wandelliefhebbers door de mooie bosrijke omgeving.

De start van zowel het hardlopen als het wandelen vindt plaats vanaf de kunststofbaan van atletiekvereniging AV’34 en het parcours gaat vervolgens door de bossen van het Kroondomein en Berg en Bos.

Met deze sportieve prestatieloop sponsor je Stichting ‘kLEEF!
Het inschrijfgeld komt volledig ten goede aan de stichting.

Afstanden hardlopen

Je kan meedoen op de afstanden: 1 km, 5 km, 7½ km of de 10 km. Voor de kinderen is er een speciale kidsrun van 1 km. Je kan als individu meedoen maar ook als (bedrijfs)team meedoen en je/jullie laten sponsoren ten behoeve van ‘kLEEF! Je kan je inschrijven via de onderstaande button.

LET OP: het startnummer wordt niet toegestuurd.

Starttijden

De start en finish is bij atletiekvereniging AV’34 gevestigd aan Sportpark Orderbos 19, 7313 HN in Apeldoorn.
Op de dag zelf  kan je nog inschrijvingen, kosten zijn dan wel €2,50 hoger als bij voorinschrijving.

Afstand Start Voor wie Inschrijfgeld
wandelen 5 km 11.00 uur iedereen € 7,50
1 km 11.00 uur meisjes & jongens € 3,-
1 km 11.00 uur dames & heren € 3,-
5 km 11.15 uur dames & heren € 10,-
7½ km 11.25 uur dames & heren € 12,50
10 km 11.35 uur dames & heren € 15,-

De hardloop routes

Bekij alvast de routes van de 5 km, 7½ km en de 10 km:

5 kilometer: kijk hier
7½ kilometer: kijk hier
10 kilometer: kijk hier

Vragen over de ‘kLEEF Run 2024 kan je mailen naar kleefrun@stichtingkleef.nl.

Veel succes met de voorbereiding en we zien je graag aan de start van de ‘kLEEF Run 2024. Heel veel dank aan alle vrijwilligers van AV’34 die deze run mogelijk maken.

Met dank aan

Co-sponsoren zijn: