Wilt u ons steunen?

De Club van 100

Draag je ons een warm hart toe en wil je privé of met jouw bedrijf structureel iets bijdragen aan ons belangrijke werk? Word dan lid van de Club van 100.

Het inloophuis van Stichting ‘kLEEF!

Wilt u ons steunen?

Het inloophuis van Stichting ‘kLEEF! Is nagenoeg volledig afhankelijk van giften en donaties. Door ons te steunen maak jij het mede mogelijk dat wij ons belangrijke werk voor mensen met kanker en hun naasten kunnen blijven voortzetten. Met jouw hulp staan ruim 90 ervaren en professionele vrijwilligers 5 dagen per week klaar voor onze gasten.

ANBI-status

Stichting ‘kLEEF! is door de Belastingdienst erkend als algemeen nut beogende instelling (ANBI). Wij betalen daarom over ontvangen giften en legaten geen schenk- of erfbelasting. Giften aan Stichting ‘kLEEF! komen bij jou als donateur in aanmerking voor belastingaftrek. Meer informatie hierover vind je op de website van de Belastingdienst.

STEUN ONS

Steun je graag eenmalig of periodiek een lokaal doel voor mensen met kanker? Organiseer je een feestje of jubileum of heb je iets te vieren en wil je in plaats van cadeaus graag stichting ‘kLEEF! steunen? Dat kan. Alle giften zijn heel erg welkom. Doneren kan heel eenvoudig door uw gift over te maken naar:

IBAN nr. NL 51 ABNA 0595 2561 47 t.n.v. Stichting ‘kLEEF! Of gebruik de onderstaande button om te doneren via iDeal.