Ontmoetings bijeenkomst

Over leven met kanker

Bij ons kun je er over praten

Regelmatig organiseren we in het huis ontmoetingsbijeenkomsten. Deze bijeenkomsten zijn eenmalig en hebben altijd een thema. Denk bijvoorbeeld aan vermoeidheid/chemo brein. Of ze zijn voor een bepaalde doelgroep zoals partners, jonge mensen of ouders met kinderen. Ook kan de bijeenkomst gaan over een bepaalde tumorvorm of fase van de ziekte.

Tijdens deze bijeenkomsten krijg je heel veel informatie en kun je ervaringen uitwisselen onder leiding van onze deskundige medewerkers.

Op dit moment zijn dat:

• woensdagochtend 27 maart en 15 mei ontmoetingsbijeenkomst Chemobrein m.m.v. Jeroen Martijn Plette (Verian) en Ellen (Stichting ‘kLEEF!)
  • donderdagmiddag 11 april ontmoetingsbijeenkomst “Bostkanker en hormoontherapie” m.m.v. Jeannet Ramaker (Gelre) en Nelleke (Stichting ‘kLEEF!)
  • vrijdagmorgen 19 april ontmoetingsbijeenkomst “Hersentumor” m.m.v. Coco Samuels (Gelre), Marike Robbers (ergotherapeut) en Mirjam (Stichting ‘kLEEF!)

Heb je behoefte aan een bijeenkomst over een specifiek onderwerp? Laat het ons weten, dan kunnen wij het organiseren. Neem dan contact met ons op via info@stichtingkleef.nl of telefonisch (055) 576 26 76. Bij ons binnenlopen kan natuurlijk ook: Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn.