Klik hier voor nadere informatie
of om u aan te melden

Bij Stichting ‘kLEEF! staat al 15 jaar de deur open voor mensen met kanker, hun naasten of nabestaanden. Graag bieden wij ook andere geïntereseerden de mogelijkheid om ons inloophuis van binnen te bekijken.

Dat kan tijden ons open huis op woensdag 29 september 2021 van 10.00 tot 15.00 uur. Iedereen is welkom!

Onze gastvrouwen en gastheren ontvangen u met koffie, thee en iets lekkers en staan klaar om uw vragen te beantwoorden en u rond te leiden door het huis.

Stichting ‘kLEEF! is een laagdrempelig inloophuis aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn voor mensen die met kanker worden geconfronteerd en/of hun naasten of nabestaanden.
Tijdens de openingsuren kunt u bij ons binnen lopen en met al uw vragen bij ons terecht: deskundige gastvrouwen en gastheren hebben ruim de tijd voor u in een veilige omgeving. Naast een luisterend oor hebben wij een ruim aanbod aan activiteiten, gespreksgroepen en spreekuren (met o.a. geestelijk begeleider, financieel adviseur, (oud) notaris, kindertherapeut, (oud) huisarts, diëtiste en bedrijfsarts).