Klik hier voor nadere informatie
of om u aan te melden

Zomeryoga bij 'kLEEF!

Pijn, vermoeidheid, vragen en emoties door kanker kunn spanning geven in het lichaam. Zoals bekend heeft spanning op zijn beurt weer invloed op pijn en vermoeidheid. Veel gasten van 'kLEEF! ervaren door yo rust en ontspanning. Door aandachtige oefeningen leert men hoe spanning weg kan vloeien. De yogalessen bij Stichting 'kLEEF! zijn laagdrempelig e zo opgezet dat iedereen ze kan volgen. Geen enkele beperking hoeft een belemmering te zijn.

De vrijdagen in augustus biedt Stichting 'kLEEF! zomeryoga aan. Vooraf drinken we gezamenlijk een kop koffie of thee in ons inloophuis en daarna volgt er yogale in de buitenlucht.
Wilt u meedoen? Op vrijdag 7, 14 21 en 28 augustus is yogales van 10 tot 11 uur. U bent dan van harte welkom vanaf 9.30 uur voor een kop koffie of thee.