Openingstijden in de zomer

In de maanden juli en augustus 2019 is ons inloophuis ’s ochtends geopend van 9.30 tot 13.00 uur. Vanaf maandag 2 september is ons huis op maandag, dinsdag en donderdag ook ´s middags weer geopend. Klik hier voor onze contactgegevens.

WAT IS MINDFULNESS BIJ ‘kLEEF?
De workshop van 6 bijeenkomsten van een uur, wordt u door een gekwalificeerde en ervaren trainer mindfulness aangeboden. De trainer heeft ervaring in het begeleiden van mindfulness bij mensen die met kanker worden geconfronteerd. De training is een verkorte afgeleide van de originele 8 weekse mindfulness training. De belangrijkste aspecten uit de training komen aan bod.

Ervaring van een gast:
“Na de training mindfulness ben ik mij bewust van al die ‘onbewuste’ bedreigingen die zomaar tot paniek kunnen leiden. Rustig blijven ademhalen, beide benen stevig op de grond en dan bedenken wat er aan de hand is. Gewoon, met je volle verstand”.

Lees hier meer

Workshop Mindfulness

Voor wie: voor mensen die kanker hebben en naasten
Wanneer: vrijdag 6, 13, 20, 27 september en 4, 11 oktober 2019
Tijd: 11.15 tot 12.15 uur
Docent: Jorrit Berends
Kosten: € 24,-
Voor meer informatie of opgave kunt u bij ons langskomen in het huis (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn), mailen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ons bellen via telefoonnummer 055-5762676.