Openingstijden in de zomer

In de maanden juli en augustus 2019 is ons inloophuis ’s ochtends geopend van 9.30 tot 13.00 uur. Vanaf maandag 2 september is ons huis op maandag, dinsdag en donderdag ook ´s middags weer geopend. Klik hier voor onze contactgegevens.

Donderdag 26 september 2019 organiseren wij een ontmoetingsbijeenkomst voor vrouwen met borstkanker. De bijeenkomst is bedoeld om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en te beantwoorden. Raadsvrouw Helene Enthoven (Stichting 'kLEEF!) en Mammacare verpleegkundige Jeannet Ramaker zijn hierbij aanwezig.

De bijeenkomst is van 13.30 tot 15.00 uur. Er zijn geen kosten aan verbonden; een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.
Aanmelden kan via mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoonnummer 055 576 26 76.

Mocht u - vrijblijvend - op de hoogte gehouden willen worden van een eventuele volgende bijeenkomsten, dan kunt u dit aangeven via mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoonnummer 055 576 26 76.