De Koninklijke Wandeling

Steun ons door mee te doen aan De Koninklijke Wandeling op zaterdag 18 mei 2019!
Klik hier voor meer informatie.

De activiteit ‘vragen over voeding bij kanker’ wordt aangeboden aan gasten met kanker. Hierbij ligt de nadruk op algemene vragen, gericht op wat bij kanker zich voordoet: aankomen, afvallen, misselijkheid, slechte eetlust, moeilijk slikken, veranderde smaak etc. De diëtiste geeft geen specifieke voedingsadviezen gericht op behandeling. Bij vragen over behandeling wordt verwezen naar de behandelaar.

Ria van Katwijk-De Boer is diëtiste, bij Stichting ‘kLEEF! kunt u bij haar terecht met algemene vragen over voeding die te maken hebben met kanker.

Ria heeft aan de Hogeschool van Amsterdam de hbo-opleiding Voeding en Diëtetiek met succes afgerond. Het beroep van diëtist heeft zij op verschillende werkvelden uitgevoerd: de eerste jaren is zij in ziekenhuizen werkzaam geweest en later is ze een eigen praktijk gestart.

Mensen met kanker kunnen een afspraak plannen met Ria via telefoonnummer (055) 576 26 76 of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..