Wij zijn bereikbaar

Ondanks dat wij tot en met maandag 1 juni fysiek gesloten zijn, zijn wij er voor u.
Heeft u behoefte aan een luisterend oor of heeft u vragen, bel ons. Wij zitten dagelijks voor u klaar van 9 tot 12 uur op telefoonnummer (055) 576 26 76.

Ook onze geestelijk begeleidster Helene Enthoven en onze raadsvrouw Ellen Ditzel zijn beschikbaar.

Op maandag 22 juni a.s. staat alweer voor de 11de keer ons fantastische Walking Summer Dinner op de agenda. Door de Corona-crisis wordt de horeca hard getroffen. De restaurants moeten alle zeilen bijzetten om deze zware periode door te komen. Stichting ‘kLEEF! heeft daarom besloten om de Walking Summer Dinner dit jaar niet door te laten gaan aangezien deze actie een forse claim legt op de deelnemende restaurants en ondernemers.

Momenteel doen de deelnemende restaurants er alles aan om u als gast toch tegemoet te komen in deze periode. Wij willen hen hierin steunen u graag hierop attenderen.

Bij Bon Vivant kunnen de online bestelde gerechten worden afgehaald of bezorgd.
Bij zowel Spicebrush de Proeverij  als Hotel et le Café de Paris kunt u cadeaubonnen aanschaffen.
Ook bij Twenty2 kunt u dinerbonnen aanschaffen.
De winkel van Kaldi is ’s middags geopend, kijk voor acties op hun facebook.
Restaurant Sizzles is 10 jaar lang een vast adres geweest bij de Walking Summer Dinner en mag beslist niet ontbreken in dit rijtje.  De bestelde gerechten kunnen worden afgehaald of bezorgd.
Wilde Pieters is gesloten tot 6 april a.s., houdt hun website in de gaten.

Walking Summer Dinner is naast een avond heerlijk dineren en elkaar ontmoeten bij 4 gerenommeerde Apeldoornse restaurants (ten bate van het goede doel Stichting ‘kLEEF!), ook een moment waarop andere ondernemers hun producten kunnen presenteren tijdens een inloop. Deze ondernemers willen we graag een hart onder de riem steken, ook zij zijn blij met u als klant in deze onzekere tijden.

Het Kaaslokaal heeft aangepaste openingstijden maar bezorgen ook in Apeldoorn en omgeving.
De winkels zijn open maar u kunt uw bestelling ook  laten bezorgen door zowel Wijnkoperij Henri Bloem Apeldoorn als Bloemsierkunst Wim van Munster.
Bij Traiteur Délicat worden de online bestelde gerechten bezorgd.

Dit is een beknopte weergave. Ga naar de betreffende site of facebook voor alle acties en openingstijden.

Blijf gezond en tot volgend jaar bij de Walking Summer Dinner 2021.

fotocollage geannuleerdlogo wsd 2020