Openingstijden in de zomer

In de maanden juli en augustus 2019 is ons inloophuis ’s ochtends geopend van 9.30 tot 13.00 uur. Vanaf maandag 2 september is ons huis op maandag, dinsdag en donderdag ook ´s middags weer geopend. Klik hier voor onze contactgegevens.

februari 2019

Om situaties en dingen niet te vergeten tijdens de behandelperiode voor borstkanker, heeft Leontien van den Berg 100 tekeningen gemaakt.

Deze tekeningen brengen pakkend en met humor het behandeltraject in beeld. Alle 100 tekeningen zijn nu gebundeld tot een prachtig boek met de titel 'Tumor met een vleugje Humor'. Op 6 juni 2019 zal dit boek - tijdens een symposium in de Gelre ziekenhuizen locatie Apeldoorn - feestelijk worden gepresenteerd.

U kunt het boek nu alvast bestellen en vervolgens ontvangt u het boek zodra het er is (verwachte levertijd: begin juni 2019). Volg de procedure in de webshop, de prijs is € 15,95 exclusief de verzendkosten. Klik hier voor de webshop: https://www.leontienvandenberg.nl/product-page

Van elk boek gaat € 1,- naar onze stichting waar wij - omdat wij nagenoeg geheel afhankelijk zijn van giften en donaties - enorm blij mee zijn!

Op de foto: het boek 'Tumor met een vleugje Humor' en Leontien van den Berg met Elma van Leeuwen en Annemieke Simonis bij Stichting 'kLEEF!

Tumor met een vleugje Tumor met een vleugje kleef