Dineren voor Stichting ‘kLEEF!

Walking Summer Dinner op maandag 24 juni 2019: heerlijk dineren voor Stichting ‘kLEEF!. Graag nodigen wij u uit om aan dit diner deel te nemen. Lees hier verder.

Lions Pinksterrally

Zondag 9 juni 2019 (1e Pinksterdag) werd hij weer gereden; de 6e Lions Pinksterrally. De meest laagdrempelige, leuke en gezelligste toertocht van Apeldoorn. De opbrengst van de rally en loterij was dit jaar voor Stichting ‘kLEEF! en Hospice Apeldoorn.

Stichting ‘kLEEF! dankt iedereen voor de deelname en deze prachtige opbrengst! Hier zijn wij als Stichting ‘kLEEF! erg blij mee omdat wij als zelfstandige stichting nagenoeg geheel afhankelijk zijn van giften en donaties.
201906 Collonades LR

Zomer activiteiten 2019

Op dit moment zijn wij bezig met de invulling van de activiteiten in de zomer van 2019.

De zomermaanden betekenen voor ons inloophuis dat wij in de maanden juli en augustus 2019 ’s ochtends geopend zijn van 9.30 tot 13.00 uur. Een aantal activiteiten gaat ´gewoon´ door, zijn qua tijd of dag aangepast of worden extra georganiseerd. Op deze pagina kunt u alle actuele informatie terug vinden (wordt steeds aangevuld en aangepast!).

Marjan wandelt de Nijmeegse Vierdaagse voor 'kLEEF!

Marjan Bredewold gaat in juli 2019 – dit jaar samen met haar dochter Elles en zoon Niek – voor de tiende keer meelopen met de Nijmeegse Vierdaagse.

Helaas is haar gezin onlangs geconfronteerd met kanker waardoor ze kennis heeft gemaakt met Stichting ‘kLEEF!. Over deze kennismaking schrijft ze: “…en merk ik wat voor een goed werk deze stichting doet voor mensen met kanker en hun naasten.”. Deze ervaring heeft haar doen besluiten haar deelname aan de Nijmeegse Vierdaagse te laten sponsoren ten goede van onze stichting. Een geweldig initiatief maar ook enorme prestatie waar wij heel blij mee zijn!

Wilt u Marjan ook sponsoren?
Ga dan naar haar sponsorpagina
Hartelijk dank!

marjan bredewold Foto tbv 4 daagse

Kanker en toch zo fit mogelijk!

Wanneer u hoort dat u kanker heeft, voelt u zich vaak nog niet ziek. U denkt wellicht “dit gaat niet over mij!”. Sommige mensen voelen zich ontredderd, anderen willen graag de regie blijven houden door zelf ‘iets’ te doen. Bij Stichting ‘kLEEF! bieden we verschillende mogelijkheden aan in het programma ‘Kanker en toch zo fit mogelijk!’. Uit onderzoek blijkt namelijk dat een goede conditie mee helpt aan het herstel tijdens en na de behandeling.

Over fysieke fitheid kunt u een gesprek hebben met een van onze professionele beweegcoaches of deelnemen aan het beweegprogramma.

Ook een gesprek met een diëtiste over algemene voedingsvragen en fitheid is mogelijk.

Mentale fitheid kunt u trainen met Mindfulness. Mindfulness neemt de vragen en gevoelens niet weg, maar kan u helpen anders om te gaan met dingen die er zijn. Dit kan leiden tot ontspanning en meer mentale of geestelijke fitheid.

Neem voor informatie en inschrijving contact met ons op via telefoonnummer 055- 576 26 76 of e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het aanbod geldt alleen voor mensen met kanker.