Open Huis op Wereldkankerdag: maandag 4 februari 2019

Open Huis op Wereldkankerdag: maandag 4 februari 2019. Lees hier  verder.

Nieuwe workshop Buitenfotografie

In het voorjaar van 2019 start er weer een nieuwe workshop Buitenfotografie onder leiding van José van der Werf. De data zijn: dinsdag 26 maart, 2, 9, 16, 23 en 30 april 2019 van 14.00 tot 15.00 uur. Kijk op deze pagina voor meer informatie of om aan te melden.

Werf Jose van der glazen bol

Maandag 4 februari 2019: Wereldkankerdag en open huis

Tijdens Wereldkankerdag op maandag 4 februari 2019 organiseren wij een open huis. Heeft u ons inloophuis altijd al eens van binnen willen bekijken en de sfeer willen proeven? Dan kan tijden het open huis van 10.00 en 15.00 uur.

Gastvrouwen en gastheren ontvangen u met koffie, thee en iets lekkers en staan klaar om uw vragen te beantwoorden en u rond te leiden door het huis.

U kunt tussen 11.00 en 12.00 uur kennismaken met Bewegen (zie https://www.stichtingkleef.nl/bewegen-2 voor meer informatie) en tussen 10.30 en 12.00 uur met het koor (zie https://www.stichtingkleef.nl/muziek-2/koor-maandag). Iedereen is welkom!

Volgende thema lunch: maandag 18 februari 2019

Voor mensen die kanker hebben (gehad), naasten en/of nabestaanden organiseren wij op maandag 18 februari 2019 een thema lunch. Het thema deze middag is: Winter.

U kunt vanaf 12.30 uur aan deze heerlijke lunch deelnemen. Aanmelden kan tot 1 dag van te voren (10 uur) via telefoonnummer 055-5762676, of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of loop binnen in ons huis aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn. De kosten zijn € 5,- per persoon.

• Wanneer: maandag 18 februari 2019
  • Waar: inloophuis Stichting 'kLEEF!, Vosselmanstraat 4, Apeldoorn.
  • Wie: voor mensen die kanker hebben (gehad), naasten en/of nabestaanden.
  • Kosten: € 5,- per persoon, per keer
  • Aanmelden? Tot 1 dagen van te voren (10 uur) via telefoonnummer 055-5762676, of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of loop binnen in ons huis aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn.

Koor op maandag enthousiast gestart!

Maandag 7 januari 2019 is het nieuwe koor op de maandagochtend gestart! Want samen zingen geeft vrolijkheid, afleiding, verbinding en gezelligheid.
Wilt u ook komen zingen, dan kunt u altijd instromen. Iedere maandag bent u welkom om onder leiding van dirigent Alie Boshuis en een pianist te komen zingen. Het maakt niet uit of u goed bent of niet, iedereen die met kanker wordt geconfronteerd is welkom. Lees op deze pagina meer.