Bent u op zoek naar zinvol vrijwilligerswerk?

En bent u minimaal 1 dagdeel per week beschikbaar?
Stichting ‘kLEEF! is op zoek naar bevlogen gastheren en gastvrouwen.
Lees hier meer over deze zinvolle functie.

Ontmoetingsbijeenkomst voor vrouwen met borstkanker

Donderdag 8 november 2018 organiseren wij een ontmoetingsbijeenkomst voor vrouwen met borstkanker. De middag is bedoeld om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en te beantwoorden. Mammacare verpleegkundige Jeannet Ramaker en raadsvouw Helene Enthoven waren hierbij aanwezig.

Er zijn geen kosten aan deze bijeenkomst verbonden. Wel verzoeken wij u zich aan te melden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of of telefoonnummer 055 576 26 76.

Ontmoetingsbijeenkomst voor vrouwen met borstkanker
Datum en tijd: donderdag 8 november 2018 van 13.30 tot 15.00 uur
Locatie: inloophuis Stichting 'kLEEF!, Vosselmanstraat 4, Apeldoorn.
Kosten: geen

Mocht u - vrijblijvend - op de hoogte gehouden willen worden van een eventuele volgende bijeenkomst, dan kunt u dit aangeven via mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoonnummer 055 576 26 76.

Sponsoring De Bie reclame

De Bie reclame bestaat 25 jaar. Om dat te vieren was er eind augustus 2018 een mooi feest voor relaties en vrienden. In plaats van bloemen of cadeaus heeft Jeroen gekozen voor een bijdrage voor Stichting 'kLEEF! en Stichting Leergeld. Begin september hebben wij een cheque ontvangen ter waarde van € 530,-; wat een fantastisch bedrag! Enorm veel dank daar voor.

Al vele jaren is De Bie reclame sponsor van onze mooie borden in de tuin aan Vosselmanstraat nummer 4. En bij iedere nieuwe lezing of evenement zorgen Jeroen en Jos voor een prachtig doek om dit aan te kondigen.

We zijn enorm blij met deze steun van de Bie reclame.
Heel veel dank heren en nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie jubileum!

de bie LR

Stichting ‘kLEEF! winnaar van de Apeldoorn Business Awards!

Hoera!

Stichting ‘kLEEF! is winnaar van de Apeldoorn Business Awards in de categorie Maatschappelijke organisaties! Wij zijn erg blij met deze eervolle prijs.

Stichting ´kLEEF! is een inloophuis voor iedereen die met kanker wordt geconfronteerd. Als kanker je treft kunt u 5 dagen per week bij ons terecht voor ontmoeting, een luisterend oor, oprechte aandacht, informatie, gesprekken, lotgenoten contact en vele activiteiten (zie www.stichtingkleef.nl).

aba kopie

Bijeenkomst alleenstaanden met kanker

Naast alle medische en praktische zorgen heeft kanker ook vaak emotionele impact op de levens van de zieke en zijn of haar naaste. Als je alleenstaand bent is het moeilijk om je angsten te delen. Maar alleenstaanden vragen zich ook af wie er mee gaat naar het ziekenhuis. Wie luistert mee naar de uitslag? Hoe ga je om met een slechte dag? En hulp vragen blijkt vaak ook moeilijk.

Stichting ’kLEEF! organiseert daarom een bijeenkomst voor alleenstaanden met kanker op woensdag 7 november van 10.00 tot 11.30 uur.

Tijdens deze bijeenkomst kunnen alleenstaanden elkaar ontmoeten, steunen en ervaringen uitwisselen. Bent u alleenstaand, heeft u kanker en heeft u behoefte aan deze bijeenkomst? U kunt dit kenbaar maken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch 055-5762676. Bij ons binnenlopen (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn) kan natuurlijk ook.

Cheque van K.I.M. Nederland

Zaterdag 1 september 2018 vierde K.I.M. Nederland haar 50-jarig bestaan op Paleis Het Loo. De 900 genodigden gaven een donatie in plaats van een cadeau voor twee goede doelen: Stichting Tjommie en Stichting ´kLEEF!. Op 3 oktober mocht onze voorzitter Paul Bosman een cheque ter waarde van € 15.860,- in ontvangst nemen.Hier zijn we ongelooflijk blij mee, bedankt K.I.M. Nederland voor deze hele mooie cheque.

KIM NL

Fotografie door Arthur Batenburg.