Klik hier voor nadere informatie
of om u aan te melden

Afgelopen vrijdag werden wij verrast met een bezoek van Edward Zeevat aan ons inloophuis. Hij kwam niet met lege handen maar overhandigde een cheque t.w.v. € 11.816,-.

Samen met zijn "Team 21018 dagen rent door" zou hij meedoen aan de Roparun 2020. Door de huidige omstandigheden kan de Roparun dit jaar niet doorgaan. Edward Zeevat vertelt dat de afgelopen periode een bedrag aan sponsorgeld was opgebracht door diverse acties. Samen met zijn teamgenoten is er gezocht naar een bestemming voor dit bedrag. Dit werd gevonden in het inloophuis van Stichting 'kLEEF!. In deze periode is het extra belangrijk dat de dienstverlening aan mensen met kanker en hun naasten en nabestaanden kan blijven doorgaan. De stichting is nagenoeg geheel afhankelijk van giften en iedere steun is van harte welkom.

Afgelopen vrijdag kwam hij dit bedrag dus persoonlijk overhandigen aan Annemieke Simonis, directeur Stichting 'kLEEF!. Wij zijn ontzettend blij met dit bedrag wat volledig ten geode zal komen aan ons inloophuis.

Van dit mooie bedrag is € 10.000,- gedoneerd door Team 21018 Dagen Rent Door. Via Edward Zeevat hoorde Nh 1816 Verzekeringen van deze actie en heeft uit eigen initiatief € 1.816,- gedoneerd. Beide hartelijk dank!

foto cheque overhandiging Roparun

nh logologo 21018dagenrentdoor DEF RGB