Zomer bij ‘kLEEF!

De zomermaanden betekenen voor ons inloophuis dat wij in de maanden juli en augustus 2020 ’s ochtends geopend zijn van 9.30 tot 13.00 uur. Dit gaat in op maandag 29 juni.
Vanaf maandag 7 september is ons huis op maandag, dinsdag en donderdag ook ´s middags weer geopend.

juli 2019

Om situaties en dingen niet te vergeten tijdens de behandelperiode voor borstkanker, heeft Leontien van den Berg 100 tekeningen gemaakt.

Deze tekeningen brengen pakkend en met humor het behandeltraject in beeld. Alle 100 tekeningen zijn nu gebundeld tot een prachtig boek met de titel 'Tumor met een vleugje Humor'. Op 6 juni 2019 is dit boek - tijdens een symposium in de Gelre ziekenhuizen locatie Apeldoorn - feestelijk gepresenteerd.

U kunt het boek bestellen in de webshop, de prijs is € 15,95 exclusief de verzendkosten. Klik hier voor de webshop: https://www.leontienvandenberg.nl/product-page

Van elk boek gaat € 1,- naar onze stichting waar wij - omdat wij nagenoeg geheel afhankelijk zijn van giften en donaties - enorm blij mee zijn!

Op de foto: het boek 'Tumor met een vleugje Humor' en Leontien van den Berg met Elma van Leeuwen en Annemieke Simonis bij Stichting 'kLEEF!

Tumor met een vleugje Tumor met een vleugje kleef