Dineren voor Stichting ‘kLEEF!

Walking Summer Dinner op maandag 24 juni 2019: heerlijk dineren voor Stichting ‘kLEEF!. Graag nodigen wij u uit om aan dit diner deel te nemen. Lees hier verder.

Het finaleweekend van de Apeldoornse Tennis Kampioenschappen (ATK) werd op 11 september 2017 gespeeld op ALTV Daisy, de oudste tennisclub van Apeldoorn.

Voorafgaand aan de ATK werden de banen - die tijdens de ATK zouden worden gebruikt - geveild. De betreffende baan zou dan tijdens de ATK-finale de naam van de sponsor krijgen. Aangezien ALTV Daisy vrienden heeft die zich inzetten voor onze Stichting, is een van de banen naar ons vernoemd om geld in te kunnen zamelen. Ondanks het druilerige weer mag het uiteindelijke resultaat - mede door de gulle gift van de tennisclub zelf - er zijn: € 255,-.

Noot van Annemieke Simonis, directeur Stichting ´kLEEF!: “Omdat het voortbestaan van Stichting 'kLEEF! afhankelijk is van giften zijn wij ontzettend blij met dit prachtige resultaat! Iedereen veel dank”.

daisy atd