sk1

Als kanker je treft

Kanker en toch zo fit mogelijk!

Wanneer je hoort dat je kanker hebt, voel je je vaak nog niet ziek. Je denk wellicht “dit gaat niet over mij!”. Sommige mensen voelen zich ontredderd, anderen willen graag de regie blijven houden door zelf ‘iets’ te doen. Bij Stichting ‘kLEEF! bieden we verschillende mogelijkheden aan in het programma ‘Kanker en toch zo fit mogelijk!’. Uit onderzoek blijkt namelijk dat een goede conditie mee helpt aan het herstel tijdens en na de behandeling.

Over fysieke fitheid kun je een gesprek hebben met een van onze professionele beweegcoaches of deelnemen aan het beweegprogramma

Ook een gesprek met een diëtiste over algemene voedingsvragen en fitheid is mogelijk.

Mentale fitheid kun je trainen met Mindfulness. Mindfulness neemt de vragen en gevoelens niet weg, maar kan je helpen anders om te gaan met dingen die er zijn. Dit kan leiden tot ontspanning en meer mentale of geestelijke fitheid.

Neem voor informatie en inschrijving contact met ons op via telefoonnummer 055- 576 26 76 of e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Het aanbod geldt alleen voor mensen met kanker.