sk1

Als kanker je treft

Ontmoeten en ervaringen delen
Heb je of iemand die je lief hebt kanker? Dan kun je bij ons lotgenoten ontmoeten en ervaringen delen. Over leven met kanker. Of over het omgaan met kanker als je partner, vriend(in) of familielid ziek is. Of over het verwerken als een dierbare overleden is.

Verder met of na kanker
Kanker zet je leven en dat van iedereen om je heen op zijn kop. In het begin beheersen onderzoek en behandeling uw leven, maar daarna komt het dagelijkse bestaan weer op gang. Je bent misschien moe of u hebt last van bijwerkingen. Je ervaart onmacht en voelt zich onbegrepen. Kortom, hoe leeft je verder met of na kanker?

Inloophuis
Met al jouw vragen kunt in ons inloophuis terecht. Deskundige gastvrouwen en gastheren hebben ruim de tijd voor je in een veilige omgeving. Je kunt ook lotgenoten ontmoeten en meedoen aan activiteiten en gesprekken en spreekuren.

‘kLEEF! is er voor mensen uit de regio Apeldoorn. Geldt dat voor jou? Dan kun je zonder afspraak binnenlopen op onze openingstijden.