Wij zijn bereikbaar

Ondanks dat wij tot en met maandag 1 juni fysiek gesloten zijn, zijn wij er voor u.
Heeft u behoefte aan een luisterend oor of heeft u vragen, bel ons. Wij zitten dagelijks voor u klaar van 9 tot 12 uur op telefoonnummer (055) 576 26 76.

Ook onze geestelijk begeleidster Helene Enthoven en onze raadsvrouw Ellen Ditzel zijn beschikbaar.

Ontmoeten en ervaringen delen
Heeft u of iemand die u lief heeft kanker? Dan kunt u bij ons lotgenoten ontmoeten en ervaringen delen. Over leven met kanker. Of over het omgaan met kanker als uw partner, vriend(in) of familielid ziek is. Of over het verwerken als een dierbare overleden is.

Verder met of na kanker
Kanker zet uw leven en dat van iedereen om u heen op zijn kop. In het begin beheersen onderzoek en behandeling uw leven, maar daarna komt het dagelijkse bestaan weer op gang. U bent misschien moe of u hebt last van bijwerkingen. U ervaart onmacht en voelt zich onbegrepen. Kortom, hoe leeft u verder met of na kanker?

Inloophuis
Met al uw vragen kunt in ons inloophuis terecht. Deskundige gastvrouwen en gastheren hebben ruim de tijd voor u in een veilige omgeving. U kunt ook lotgenoten ontmoeten en meedoen aan activiteiten en gesprekken en spreekuren.

‘kLEEF! is er voor mensen uit de regio Apeldoorn. Geldt dat voor u? Dan kunt u zonder afspraak binnenlopen op onze openingstijden.