Vanaf 2 juni weer open voor gesprekken en massages

Vanaf dinsdag 2 juni verwelkomen wij bekende en nieuwe gasten in het inloophuis. Alle ontmoetingen, ook inloop, gaan op afspraak.

Onze gastvrouwen/heren, raadsvrouwen/geestelijk begeleider, verschillende adviseurs en onze masseurs kunnen u weer ontvangen.
Wandelen kaneen prettige manier zijn om een gesprek te voeren. Wij bieden ook deze mogelijkheid aan.

Huisbezoeken

HeleneEnthovenHelene Enthoven
Helene Enthoven studeerde medische sociologie aan de Universiteit van Groningen. Vervolgens behaalde zij haar doctoraal examen aan de Universiteit voor Humanistiek in Utrecht (1995).

Zij werkte mee aan diverse onderzoeken naar kwaliteit van zorg en was werkzaam in de terminale zorg. Sinds 2004 is zij werkzaam bij Stichting ‘kLEEF!. De laatste jaren heeft zij in de functie van raadsvrouw individuele gesprekken gevoerd met gasten – mensen met kanker, maar ook partners en nabestaanden. Daarnaast heeft zij diverse groepen begeleid, zoals jonge mensen met kanker, partners van mensen met kanker en nabestaanden.