Vanaf 2 juni weer open voor gesprekken en massages

Vanaf dinsdag 2 juni verwelkomen wij bekende en nieuwe gasten in het inloophuis. Alle ontmoetingen, ook inloop, gaan op afspraak.

Onze gastvrouwen/heren, raadsvrouwen/geestelijk begeleider, verschillende adviseurs en onze masseurs kunnen u weer ontvangen.
Wandelen kaneen prettige manier zijn om een gesprek te voeren. Wij bieden ook deze mogelijkheid aan.

Huisbezoeken

Stichting ‘kLEEF! heeft een extra dienstverlening voor mensen die het inloophuis niet (meer) kunnen bezoeken.

Balanceren tussen hoop en vrees

Als u gehoord hebt dat u een ernstige vorm van kanker hebt en misschien niet meer beter wordt, kunnen er heel veel vragen en gevoelens op u en uw omgeving afkomen.

De geestelijk begeleider van stichting 'kLEEF! kan een gesprekspartner zijn wanneer u behoefte heeft om met een buitenstaander te praten over alles wat u in deze fase bezig houdt.

Een persoonlijk gesprek bij u thuis, tijd en ruimte om naar uw verhaal te luisteren en uw zorgen te delen. Het slechte nieuws van een ongeneeslijke ziekte kan de grond onder het bestaan doen slaan. De toekomst wordt onzeker. U mist elk gevoel van controle over uw eigen leven. Gevoelens van angst, onmacht, woede, hoop en wanhoop wisselen elkaar af.

Onderwerp van gesprek kan zijn hoe om te gaan met de ziekte, de pijn, de behandelingen, keuzes die misschien gemaakt moeten worden. Maar ook de grote vragen van het hoe en waarom. Waar haal ik de kracht vandaan. Onze geestelijk begeleider probeert samen met u te zoeken, te ordenen en te ontdekken wat uw mogelijkheden zijn en waar uw kracht ligt.

Wie zijn zij?
Onze geestelijke begeleiders zijn universitair geschoold en hebben ruime ervaring met mensen die ernstig ziek zijn (Lees hier meer).
De gesprekken zijn strikt vertrouwelijk.

Contact
Zij zijn bereikbaar via het inloophuis van Stichting 'kLEEF! op telefoonnummer 055- 576 26 76. U kunt ook mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Er zijn geen kosten verbonden aan deze dienstverlening van Stichting 'kLEEF!