Openingstijden in de zomer

In de maanden juli en augustus 2019 is ons inloophuis ’s ochtends geopend van 9.30 tot 13.00 uur. Vanaf maandag 2 september is ons huis op maandag, dinsdag en donderdag ook ´s middags weer geopend. Klik hier voor onze contactgegevens.

Huisbezoeken

Stichting ‘kLEEF! heeft een extra dienstverlening voor mensen die het inloophuis niet (meer) kunnen bezoeken.

Balanceren tussen hoop en vrees

Als u gehoord hebt dat u een ernstige vorm van kanker hebt en misschien niet meer beter wordt, kunnen er heel veel vragen en gevoelens op u en uw omgeving afkomen.

De geestelijk begeleider van stichting 'kLEEF! kan een gesprekspartner zijn wanneer u behoefte heeft om met een buitenstaander te praten over alles wat u in deze fase bezig houdt.

Een persoonlijk gesprek bij u thuis, tijd en ruimte om naar uw verhaal te luisteren en uw zorgen te delen. Het slechte nieuws van een ongeneeslijke ziekte kan de grond onder het bestaan doen slaan. De toekomst wordt onzeker. U mist elk gevoel van controle over uw eigen leven. Gevoelens van angst, onmacht, woede, hoop en wanhoop wisselen elkaar af.

Onderwerp van gesprek kan zijn hoe om te gaan met de ziekte, de pijn, de behandelingen, keuzes die misschien gemaakt moeten worden. Maar ook de grote vragen van het hoe en waarom. Waar haal ik de kracht vandaan. Onze geestelijk begeleider probeert samen met u te zoeken, te ordenen en te ontdekken wat uw mogelijkheden zijn en waar uw kracht ligt.

Wie zijn zij?
Onze geestelijke begeleiders zijn universitair geschoold en hebben ruime ervaring met mensen die ernstig ziek zijn (lees hier meer).
De gesprekken zijn strikt vertrouwelijk.

Contact
Zij zijn bereikbaar via het inloophuis van Stichting 'kLEEF! op telefoonnummer 055- 576 26 76. U kunt ook mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Er zijn geen kosten verbonden aan deze dienstverlening van Stichting 'kLEEF!