Komt u ons team versterken?

Wij zijn op zoek naar enkele gastheren en gastvrouwen. Onze gastvrouw Janny over haar werk: "Ik heb 't gevoel dat ik door het werken bij 'kLEEF! écht iets kan betekenen voor de gast".
Lees hier meer over deze zinvolle functie.

Schilderen en tekenen

MMP1499

Het leven met kanker is voor iedereen anders: sommigen mensen praten er over, anderen juist weer helemaal niet. Schilderen kan een manier zijn om je te uiten, even je hoofd leeg te maken of afleiding te hebben.

Onder leiding van ervaren schilderdocenten zijn er in ons huis diverse teken-, aquarelleer- en schildergroepen. Wekelijks komen de groepen bij elkaar. In een ontspannen sfeer, werkend met verschillende materialen, maakt een ieder zijn eigen werk. Er zijn geen basisvaardigheden nodig. Iedereen kan schilderen, tekenen of aquarelleren.

Onze docenten:
 Regeling Bettina 2 LR Peters Stephan 2 3 4
Bettina Regeling: op dinsdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur (1 x per 2 weken aanwezig), van 4 september t/m 18 december. Schilderen en tekenen. Stephan Peters: op vrijdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur (1 x per 2 weken aanwezig), van vrijdag 7 september tot en met 14 december 2018. Schilderen.

De schilderlessen worden gegeven in de periode van september tot en met december 2018 en aan het volgen van de lessen zijn geringe kosten (afhankelijk van de instroomdatum) verbonden. De schilderlessen zijn voor mensen met kanker. Voor meer informatie of opgave kunt u bij ons langskomen in het huis (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn), mailen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ons bellen via telefoonnummer 055-5762676. Er bestaat de mogelijkheid tussentijds in te stromen.

MMP1524