'kLEEF Run Kroondomein Het Loo

7e 'kLEEF Run Kroondomein Het Loo wordt gehouden op zaterdag 16 mei 2020.

Voor meer info en inschrijven klik hier.

Schilderen en tekenen

MMP1499

Het leven met kanker is voor iedereen anders: sommigen mensen praten er over, anderen juist weer helemaal niet. Schilderen kan een manier zijn om je te uiten, even je hoofd leeg te maken of afleiding te hebben.

Onder leiding van ervaren schilderdocenten zijn er in ons huis diverse teken-, aquarelleer- en schildergroepen. Wekelijks komen de groepen bij elkaar. In een ontspannen sfeer, werkend met verschillende materialen, maakt een ieder zijn eigen werk. Er zijn geen basisvaardigheden nodig. Iedereen kan schilderen, tekenen of aquarelleren.

Onze docenten:
 Regeling Bettina 2 LR Peters Stephan 2 3 4
Bettina Regeling: op dinsdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur (Bettina is er in de even weken bij), van 7 januari  t/m 23 juni 2020 Stephan Peters: op vrijdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur (Stephan is er in de even weken bij), van 10 januari t/m 26 juni 2020

Aan het volgen van de lessen zijn geringe kosten (afhankelijk van de instroomdatum) verbonden. De schilderlessen zijn alleen voor mensen met kanker. Voor meer informatie of opgave kunt u bij ons langskomen in het huis (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn), mailen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ons bellen via telefoonnummer 055-5762676. Er bestaat de mogelijkheid tussentijds in te stromen.

MMP1524