Klik hier voor nadere informatie
of om u aan te melden

Schilderen en tekenen

MMP1499

Het leven met kanker is voor iedereen anders: sommigen mensen praten er over, anderen juist weer helemaal niet. Schilderen kan een manier zijn om je te uiten, even je hoofd leeg te maken of afleiding te hebben.

Onder leiding van ervaren schilderdocenten zijn er in ons huis diverse teken-, aquarelleer- en schildergroepen. Wekelijks komen de groepen bij elkaar. In een ontspannen sfeer, werkend met verschillende materialen, maakt een ieder zijn eigen werk. Er zijn geen basisvaardigheden nodig. Iedereen kan schilderen, tekenen of aquarelleren.

Onze docenten:
 Regeling Bettina 2 LR Peters Stephan 2 3 4
Bettina Regeling: op dinsdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur (Bettina is er in de even weken bij), van 8 september t/m 15 december 2020 Stephan Peters: op vrijdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur (Stephan is er in de even weken bij), van 11 september t/m 11 december 2020

Aan het volgen van de lessen zijn geringe kosten (afhankelijk van de instroomdatum) verbonden. De schilderlessen zijn alleen voor mensen met kanker. Voor meer informatie of opgave kunt u mailen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ons bellen via telefoonnummer 055-5762676. Er bestaat de mogelijkheid tussentijds in te stromen.

MMP1524