sk1

Als kanker je treft

Club van 100

Club van 100BSteun je ons?
‘kLEEF! is een laagdrempelig inloophuis voor mensen die kanker hebben of hebben gehad. Maar ook naasten, partners, familie en nabestaanden kunnen in het huis terecht. Het hele jaar door is het huis vijf dagen per week geopend voor gesprekken, steun, informatie, lotgenotencontact en bieden wij een luisterend oor. Daarnaast is er een groot aanbod aan activiteiten. Stichting ‘kLEEF! is volledig afhankelijk van giften en donaties.

Word ‘kLEEF! genoot.
Als ‘kLEEF! genoot kun je ons werk steunen door minimaal € 100,- per jaar te schenken. Je wordt dan lid van de Club van 100.

Hoe doe je mee?
• door het inschrijfformulier Club van 100 in te vullen en te versturen (u kunt uw donatie dan direct per iDEAL voldoen).
• gewoon bellen naar ‘kLEEF!  telefoonnummer 055-576 26 76
• heel eenvoudig door minimaal € 100,- over te maken op rekeningnummer NL 68 ABNA 0421779683 t.n.v. de Stichting ‘kLEEF! o.v.v. Club van 100, uw naam, adres en eventueel je bedrijfsnaam

Als ‘kLEEF! genoot word je uiteraard op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van het inloophuis.

Stichting ‘kLEEF! heeft een ANBI-status.
Onder bepaalde voorwaarden is het schenkingsbedrag van een periodieke schenking jaarlijks voor particulieren volledig aftrekbaar. Je moet dan wel de schenking vastleggen in een overeenkomst van 5 jaar en ieder jaar hetzelfde bedrag schenken. Een uitgebreide uitleg over fiscale aftrekbaarheid van jouw gift vind je de linker kolom onder éénmalig of periodiek schenken. Hier vind je ook de betreffende formulieren om optimaal gebruik te maken van de fiscale aftrekbaarheid van uw schenking.
Als je een overeenkomst van periodieke schenking tekent, houd er dan wel rekening mee dat de belastingdienst vereist dat het totale jaarbedrag na het aangaan van de overeenkomst moet zijn overgemaakt.

Voor bedrijven gelden andere fiscale voorwaarden.