Bent u op zoek naar zinvol vrijwilligerswerk?

En bent u minimaal 1 dagdeel per week beschikbaar?
Stichting ‘kLEEF! is op zoek naar bevlogen gastheren en gastvrouwen.
Lees hier meer over deze zinvolle functie.

Stichting 'kLEEF! is opgericht 28 januari 2003. Sinds 1 oktober 2004 heeft 'kLEEF! een inloophuis voor mensen met kanker, hun naasten en nabestaanden genaamd Roparunhuis Auke van der Veen. Het huis is gevestigd aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn. Stichting 'kLEEF! is een vrijwilligersorganisatie aangestuurd door een directeur en coördinator (Fte 1,4), beiden in dienst van de Stichting 'kLEEF! Ruim 80 vrijwilligers zijn werkzaam binnen 'kLEEF!

Stichting 'kLEEF! en Stichting Vrienden van 'kLEEF! zijn op zoek naar een nieuwe voorzitter.

Een energieke, verbindende voorzitter met een bestuurlijk netwerk en affiniteit met een vrijwilligersorganisatie.
Voor profiel en taakomschrijving klik hier.

Heeft u belangstelling voor deze functie? Stuur dan voor 1 oktober a.s. een motivatiemail met CV naar Paul Bosman, voorzitter Stichting ‘'kLEEF! en Stichting Vrienden van 'kLEEF! Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor meer informatie over de inhoud en werkzaamheden kunt u contact opnemen met Paul Bosman op 06 10 80 29 50.