Openingstijden zomerperiode

Onze openingstijden in de zomerperiode (van 2 juli tot en met 2 september 2018) zijn van 9.30 tot 13.00 uur. Klik hier voor onze reguliere openingstijden

OPEN HUIS op donderdag 30 augustus 2018 tussen 14.00 en 17.00 uur.

Verschillende onderzoeken hebben laten zien dat een bewegingsprogramma voor mensen met kanker bijdraagt aan de fysieke fitheid en het afnemen van bijvoorbeeld vermoeidheid. Door onder begeleiding te bewegen kan uw conditie verbeteren en als gevolg daarvan wellicht ook uw levenskwaliteit. Bij Stichting kLEEF! kunt u laagdrempelig bewegen o.l.v. professionele bewegingscoaches. In kleine groepjes (maximaal 4 mensen) krijgt u een programma op maat aangeboden. U betaalt € 40,- voor 10 keer bewegen.

Kijk op deze pagina

Voor meer informatie kunt u tijdens de openingstijden binnen lopen (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn), mailen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of bellen op telefoonnummer 055 – 5762676.

Beweging 13 van 24