Openingstijden zomerperiode

Onze openingstijden in de zomerperiode (van 2 juli tot en met 2 september 2018) zijn van 9.30 tot 13.00 uur.
OPEN HUIS op donderdag 30 augustus 2018 tussen 14.00 en 17.00 uur.
Klik hier voor onze reguliere openingstijden

Zingen geeft een stem. Met elkaar zingen geeft samenhorigheid en laat even geen ruimte voor gevoelens die ziek zijn en verdriet kunnen oproepen.

Inloophuis Stichting ´kLEEF! biedt activiteiten die ondersteunen tijdens ziek zijn, verdriet en rouw. Zo start bij ´kLEEF! een nieuwe mogelijkheid om wekelijks te kunnen zingen. Vanaf maandag 3 september 2018 bent u welkom om onder leiding van dirigent Alie Boshuis (zie foto) te komen zingen. Het maakt niet uit of u goed bent of niet, iedereen die met kanker wordt geconfronteerd is welkom. Voor meer info en of aanmelden: binnenlopen (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn), telefonisch (055) 576 26 76 of per mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Op woensdag 25 juli, woensdag 8 en 29 augustus kunt u al kennis met Alie Boshuis maken tijdens het “zomerkoor” (zie zomerkoor).

Boshuis Alie kopie