Kerstsluiting Stichting ‘kLEEF!

Woensdag 20 december is de laatste dag van 2017 dat ons inloophuis geopend is. Wij verwelkomen u weer graag op donderdag 4 januari 2018! Klik hier voor onze openingstijden

Voor mensen die kanker hebben (gehad), naasten en/of nabestaanden organiseren wij dinsdag 5 december een thema lunch. Het thema deze middag is “Sinterklaas”.

U kunt vanaf 12.30 uur aan deze heerlijke 3-gangen lunch deelnemen. Aanmelden kan tot 1 dag van te voren (10 uur) via telefoonnummer 055-5762676, of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of loop binnen in ons huis aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn. De kosten zijn € 5,- per persoon.

• Wanneer: dinsdag 5 december 2017
• Waar: inloophuis Stichting 'kLEEF!, Vosselmanstraat 4, Apeldoorn.
• Wie: voor mensen die kanker hebben (gehad), naasten en/of nabestaanden.
• Kosten: € 5,- per persoon, per keer
• Aanmelden? Tot 1 dagen van te voren (10 uur) via telefoonnummer 055-5762676, of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of loop binnen in ons huis aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn.