Hemelvaartsdag 2018

Donderdag 10 mei 2018 is het Hemelvaartsdag en is ons inloophuis gesloten. Ook de dag er na - vrijdag 11 mei - is ons inloophuis gesloten. Klik hier voor onze openingstijden

Mannenkookgroep, 2e groep

Houdt u ook van koken en lekker samen eten? Op donderdag 17 mei en 14 juni gaat er - als er voldoende belangstelling is - een nieuwe groep mannen samen koken en eten.

Onder toeziend oog van kookdocent Stephan van Otterloo gaat u hakken, snijden, bakken en braden. Ervaring is niet nodig, Stephan leert u graag de kneepjes van het vak. Het koken is speciaal bedoeld voor alle mannen die met kanker geconfronteerd worden, dus ook naasten en nabestaanden.

Mannenkookgroep: met kookdocent Stephan van Otterloo.
Lesdata: donderdag 17 mei en 14 juni 2018
Tijd: van 11.30 tot 14 uur.
Kosten: € 12,- voor 2 lessen.
Aanmelden of meer informatie: mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel ons op telefoonnummer 055 – 5762676.

mannen koken LR

Walking Summer Dinner 2018

Noteer alvast in uw agenda: het Walking Summer Dinner is dit jaar op maandag 25 juni 2018.
U kunt dan weer heerlijk dineren voor het goede doel, namelijk Stichting ‘kLEEF! Graag nodigen wij u en uw relaties uit om aan dit diner deel te nemen. In vier Apeldoornse toprestaurants wacht u een heerlijk viergangen diner; één gang per restaurant dus. De deelnemende restaurants zijn De Wilde Pieters, Twenty2, Restaurant Spicebrush en SIZZLES. Na het viergangen diner bent u van harte welkom bij Café de Paris.

Wij verheugen ons enorm om u weer als gast te ontvangen!
Meer informatie volgt snel, houdt daarvoor onze internetsite in de gaten.

WSD iStock 510952270 LR

Extra data wandelen voorjaar 2018

Onderzoek leert dat sportief bewegen een belangrijke bijdrage kan leveren aan het opbouwen van de conditie en aan het herstel. Maar wandelen is ook lekker buiten, ontspannen en fijn dit met lotgenoten te kunnen doen!

Op de volgende data in 2018 gaan we daarom wandelen o.l.v. een wandelbegeleider:

• donderdag 8 en 22 februari
  • donderdag 9 en 22 maart
  • donderdag 5 en 19 april
  • donderdag 17 en 31 mei
  • donderdag 14 en 28 juni

Het begin- en eindpunt is bij Stichting 'kLEEF! aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn waar we om 10 uur verzamelen. Het wandelen duurt ongeveer een uur en er zijn geen kosten aan verbonden (een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld).

Laat ons weten als u vragen heeft of geïnteresseerd bent mee te wandelen door ons te mailen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of te bellen op telefoonnummer 055 – 5762676.

Zaterdag 26 mei 2018: 'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo

Op zaterdag 26 mei 2018 is de jaarlijkse 'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo, een loopevenement voor meisjes en jongens (1 km), volwassenen (1, 5, 8 en 10 km) en wandelaars (1 en 5 km) ten behoeve van Stichting ‘kLEEF! in samenwerking met AV’34.

De 'kLEEF! Run wordt gehouden op het voorterrein van Paleis Het Loo en Kroondomein Het Loo, een unieke locatie om hard te lopen!

Met deze sportieve prestatie wordt Stichting 'kLEEF! gesponsord: het inschrijfgeld (vanaf € 2,- per deelname) komt volledig ten goede aan deze Apeldoornse stichting. Stichting ´kLEEF! is een laagdrempelig inloophuis voor mensen die kanker hebben of hebben gehad en/of hun naasten of nabestaanden en is geheel afhankelijk van giften en donaties.

Lees hier verder.