Openingstijden zomerperiode

Onze openingstijden in de zomerperiode (van 2 juli tot en met 2 september 2018) zijn van 9.30 tot 13.00 uur. Klik hier voor onze openingstijden

Activiteiten tijdens de zomerperiode

De zomermaanden betekenen voor ons inloophuis dat wij van 2 juli tot en met 2 september 2018 ’s ochtends geopend zijn van 9.30 tot 13.00 uur. Een aantal activiteiten gaan ´gewoon´ door, zijn qua tijd of dag aangepast of worden extra georganiseerd. Klik hier voor alle actuele activiteiten informatie.

Zingen geeft plezier!

Zingen geeft een stem. Met elkaar zingen geeft samenhorigheid en laat even geen ruimte voor gevoelens die ziek zijn en verdriet kunnen oproepen.

Inloophuis Stichting ´kLEEF! biedt activiteiten die ondersteunen tijdens ziek zijn, verdriet en rouw. Zo start bij ´kLEEF! een nieuwe mogelijkheid om wekelijks te kunnen zingen. Vanaf maandag 3 september 2018 bent u welkom om onder leiding van dirigent Alie Boshuis (zie foto) te komen zingen. Het maakt niet uit of u goed bent of niet, iedereen die met kanker wordt geconfronteerd is welkom. Voor meer info en of aanmelden: binnenlopen (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn), telefonisch (055) 576 26 76 of per mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Op woensdag 25 juli, woensdag 8 en 29 augustus kunt u al kennis met Alie Boshuis maken tijdens het “zomerkoor” (zie zomerkoor).

Boshuis Alie kopie

Kennismaking met mindfulness

Tijdens de zomer kan er kennis gemaakt worden met mindfulness op onderstaande dagen van 10.00 uur tot 11.00 uur:

• Maandag 25 juni 2018
  • Woensdag 11 juli 2018

Docent: Janneke Nieboer
Kosten: € 4,- per les (er kan per les opgegeven worden)
Voor wie: voor gasten (mannen en vrouwen) die kanker hebben
Opgeven: aanmelden kan via telefoonnummer 055-5762676, of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of loop binnen in ons huis aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn.

Wat kunt u verwachten van mindfulness bij Stichting ‘kLEEF!:

Mindfulness geeft lucht in om gaan met….
Mindfulness heeft aandacht voor ‘Hoe ondersteun ik mezelf?’
Mindfulness is te gebruiken bij moeilijke momenten.
Mindfulness heeft aandacht voor welbevinden.
Mindfulness heeft aandacht voor ademhaling.

Culinair dineren voor Stichting ‘kLEEF!

Tijdens het Walking Summer Dinner op maandag 25 juni 2018 kunt u heerlijk dineren ten goede aan ons inloophuis (voor mensen met kanker en hun naasten).
De deelnemende toprestaurants zijn SIZZLES, Twenty2, De Wilde Pieters en Restaurant Spicebrush met tussendoor een koffieverrassing bij Kaldi.

Graag nodigen wij u en uw relaties uit om aan dit diner deel te nemen. Op onze site kunt u alles lezen over dit altijd gezellige diner, ook kunt u zich hier aanmelden: Walking Summer Dinner 2018

Wij verheugen ons enorm om u als gast te ontvangen!

wsd facebook LR

Yogalessen in een veilige omgeving

citaat 006 Arlette

‘kLEEF!: na 3 jaar in een veilige omgeving yogalessen te hebben gevolgd voel ik me nu sterk genoeg voor een nieuwe uitdaging. Ik ga terug naar mijn oude yogaschool en pak daar de lessen weer op.
Namasté.

Arlette, gast bij ‘kLEEF!