Nieuwe data wandelen

Op donderdag 2, 16 en 30 november en donderdag 14 december 2017 gaan we wandelen o.l.v. een wandelbegeleider. Het begin- en eindpunt is bij Stichting 'kLEEF! aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn waar we om 10 uur verzamelen. Het wandelen duurt ongeveer een uur. Laat ons weten als u vragen heeft of geïnteresseerd bent mee te wandelen door ons te mailen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of te bellen op telefoonnummer 055 – 5762676.
wandelen lr

Yogalessen in een veilige omgeving

citaat 006 Arlette

‘kLEEF!: na 3 jaar in een veilige omgeving yogalessen te hebben gevolgd voel ik me nu sterk genoeg voor een nieuwe uitdaging. Ik ga terug naar mijn oude yogaschool en pak daar de lessen weer op.
Namasté.

Arlette, gast bij ‘kLEEF!

Mindfulness

Bij voldoende aanmeldingen gaan we van start met een nieuwe groep Mindfulness. Laat ons (vrijblijvend) weten indien u hierin geïnteresseerd bent zodat wij u op de hoogte kunnen houden. U kunt dit aangeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch 055-5762676. Bij ons binnenlopen (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn) kan natuurlijk ook.

Klik hier voor meer informatie over Mindfulness bij Stichting 'kLEEF!

Onze financieel adviseur: Pauline Mulder

De diagnose kanker zet het leven op zijn kop. U (en uw gezin) gaan een onzekere tijd tegemoet. Ziek zijn kost energie, tijd en helaas ook geld.

Pauline Mulder is financieel adviseur bij ons en kan antwoord geven op financiële vragen en daarmee onzekerheid wegnemen. Zij neemt uw financiële situatie met u door en denkt met u mee. Samen met haar maakt u een financieel plan en een budgetoverzicht. Zo kunt u zich meer richten op uw herstel.

Pauline is afgestudeerd in Financial Service Management en werkt onder meer als trainer-coach bij het Nibud.

Een afspraak plannen kan via telefoonnummer (055) 576 26 76 of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Mulder Pauline LR