Thema lunches voorjaar 2018

Voor mensen die kanker hebben (gehad), naasten en/of nabestaanden organiseren wij in het voorjaar van 2018 vier thema lunches. De vier data zijn:

• dinsdag 13 februari 2018
  • donderdag 29 maart 2018 (thema: Pasen)
  • dinsdag 8 mei 2018
  • juni 2018 (datum volgt; thema: zomer)

Houd onze pagina Koken en eten in de gaten voor meer informatie.

U kunt vanaf 12.30 uur aan deze lunch deelnemen. Aanmelden kan tot 1 dag van te voren (10 uur) via telefoonnummer 055-5762676, of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of loop binnen in ons huis aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn. De kosten zijn € 5,- per persoon.

• Waar: inloophuis Stichting 'kLEEF!, Vosselmanstraat 4, Apeldoorn.
  • Wie: voor mensen die kanker hebben (gehad), naasten en/of nabestaanden.
  • Kosten: € 5,- per persoon, per keer
  • Aanmelden: tot 1 dagen van te voren (10 uur) via telefoonnummer 055-5762676, of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of loop binnen in ons huis aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn.

TeugeRuns4Life: bijna 300 renners in actie

Aan de derde editie van TeugeRuns4Life op International Airport Teuge afgelopen zondag 14 januari 2018 deden 280 lopers en wandelaars mee. Dat waren er 30 meer dan vorig jaar.
Het is nog onbekend hoeveel de sportieve dag heeft opgeleverd voor Stichting ‘kLEEF!

TeugeRuns4Life (een samenwerking tussen Algemeen Belang Teuge en De Slaapfabriek in samenwerking met atletiekvereniging AV’34 uit Apeldoorn) organiseert jaarlijks een wandel- en hardloopevenement in januari. Altijd voor een goed doel en dit jaar is gekozen voor Stichting ‘kLEEF! Omdat onze Stichting nagenoeg volledig afhankelijk is van giften en sponsoring voor het voortbestaan, zijn we ontzettend blij met het initiatief van Teuge Runs4Life.

TeugeRuns4Life

Wandelen in 2018

Onderzoek leert dat sportief bewegen een belangrijke bijdrage kan leveren aan het opbouwen van de conditie en aan het herstel. Maar wandelen is ook lekker buiten, ontspannen en fijn dit met lotgenoten te kunnen doen!

Op donderdag 11 en 25 januari, 8 en 22 februari en 9 en 22 maart 2018 gaan we daarom wandelen o.l.v. een wandelbegeleider. Het begin- en eindpunt is bij Stichting 'kLEEF! aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn waar we om 10 uur verzamelen. Het wandelen duurt ongeveer een uur en er zijn geen kosten aan verbonden (een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld).

Laat ons weten als u vragen heeft of geïnteresseerd bent mee te wandelen door ons te mailen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of te bellen op telefoonnummer 055 – 5762676.

Start Vrouwenkookgroep

Bij ‘kLEEF! kunnen vrouwen met elkaar aan de slag in de keuken en direct genieten van het resultaat. Onder toeziend oog van onze gastvrouw Rita van den Heuvel (foto) wordt er gehakt en gesneden, gebakken en gebraden. Ervaring is niet nodig, Rita leert u graag de kneepjes van het vak.

Rita geeft in 2018 een workshop van 4 lessen: donderdag 1 februari, 15 maart, 26 april en 7 juni 2018.

Kosten: € 24,- voor 4 lessen.

Opgeven:
aanmelden kan via telefoonnummer 055-5762676, of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of loop binnen in ons huis aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn.
Rita van den heuvel 001 3 4 LR

Nieuw: 2e koor op maandag

Men hoeft geen noten te kunnen lezen, het geheel is laagdrempelig en we gaan Nederlandstalige populaire muziek zingen.
Onder het mom: van zingen word je vrolijk en vergeet je even je zorgen!

Elke maandag koor van 10.00 tot 11.30 uur o.l.v. Gerard Steffers (foto).
Als u mee wilt doen kunt u dit aangeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch 055-5762676. Bij ons binnenlopen (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn) kan natuurlijk ook.

Kosten: € 2,- per keer.

Steffers Gerard 1