Hemelvaartsdag 2018

Donderdag 10 mei 2018 is het Hemelvaartsdag en is ons inloophuis gesloten. Ook de dag er na - vrijdag 11 mei - is ons inloophuis gesloten. Klik hier voor onze openingstijden

De Apeldoornse toerclub Frame organiseert jaarlijks de Autobedrijf Weijers Veluwerit. De vereniging besloot een deel van het positieve saldo van deze toertocht te schenken aan de Stichting 'kLEEF!. Op 1 september 2016 overhandigde voorzitter Wim ten Hove, in het bijzijn van veel leden, een cheque ter waarde van € 500 aan Annemieke Simonis, directeur van 'kLEEF!. De overhandiging vond plaats bij Autobedrijf Weijers in Teuge. Dit bedrijf is al vele jaren sponsor van de Apeldoornse club van toerfietsers.

Toerclub Frame is een vereniging met ongeveer 40 actieve leden. Frame is in 1999 opgericht en is ontstaan uit de afdeling wielersport van de Politie Sport Vereniging Apeldoorn. Frame is lid van de NTFU.Toerclub Frame 1 sep 2016