'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo 2017

'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo op zaterdag 13 mei 2017afbeelding run kopie

Op zaterdag 13 mei 2017 is de jaarlijkse 'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo, een loopevenement voor meisjes en jongens (1 km), volwassenen (1, 5, 8 en 10 km) en wandelaars (1 en 5 km) ten behoeve van Stichting ‘kLEEF! in samenwerking met AV’34.

De 'kLEEF! Run wordt gehouden op het voorterrein van Paleis Het Loo en Kroondomein Het Loo, een unieke locatie om hard te lopen!

Met deze sportieve prestatie wordt Stichting 'kLEEF! gesponsord: het inschrijfgeld (vanaf € 2,- per deelname) komt volledig ten goede aan deze Apeldoornse stichting. Stichting ´kLEEF! is een laagdrempelig inloophuis voor mensen die kanker hebben of hebben gehad en/of hun naasten of nabestaanden en is geheel afhankelijk van giften en donaties.

Er wordt niet alleen (hard) gelopen, ook kunt u van 11 tot 11.45 uur gratis mee doen aan de Ouder-Kind Bootcamp door René Dik’s Rocky Fit.

Of kom kijken naar een van de Capoeira demonstraties door ZuZu Capoeira. Capoeira is een spectaculaire combinatie van vechtsport, acrobatiek, dans en muziek. Zie het programma voor de demonstratietijden.

Bij Van Laarhoven Catering kunt u terecht voor onder andere een kopje koffie of thee met iets lekkers en bij de ijskar van Van Swoll voor een vers gemaakt ijsje.

Voor de kinderen is er een kids stand waar de kinderen gratis wat kunnen drinken. Alle deelnemende kinderen ontvangen na hun loop een medaille.

Praktische informatie
Locatie: De 'kLEEF! Run wordt gehouden op het voorterrein van Paleis Het Loo en het Kroondomein Het Loo.

Parkeren: Kom zoveel mogelijk op de fiets naar de 'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo. Fietsers kunnen parkeren of stallen vooraan de laan bij de Zwolseweg.
Auto's kunnen parkeren aan de Jachtlaan, Loolaan en Loseweg, alsmede de Koning Lodewijklaan. Bij start en finish is geen parkeerterrein. Wel is er betaald parkeren op de parkeerplaats aan de Amersfoortseweg.

Start: Voorterrein van het Paleis. Vanaf de Zwolseweg (monument de Naald) over de klinkerlaan richting de stallen van Paleis het Loo.

U kunt inschrijven met behulp van dit formulier.

Op 13 mei 2017 is het startnummer af te halen bij het wedstrijdsecretariaat. LET OP: Het startnummer wordt niet toegestuurd.

Inschrijving teams: U kunt zich ook als team inschrijven en laten sponsoren ten behoeve van ‘kLEEF!

Wanneer u zich inschrijft op de dag zelf dan dient u het inschrijfgeld contant te betalen bij het afhalen van het startnummer.

Programma*:

START AFSTAND MAN/VROUW INSCHRIJFGELD SPONSOR
10.30 uur 1 km  meisjes € 2,00 MAM’s Kinderopvang
10.45 uur 1 km jongens € 2,00 MAM’s Kinderopvang
11.00 uur 1 km volwassenen (m/vr) € 2,00 MAM’s Kinderopvang
11.00-11.45 uur   Ouder-Kind Bootcamp  gratis
11.15 uur prijsuitreiking kids

11.30 uur 5 km (klik hier voor de route) dames € 7,50 Veluwse Vlaggenindustrie
12.15 uur 5 km (klik hier voor de route) heren € 7,50 Aan der Stegge Twello B.V.

12.50 uur 8 km (klik hier voor de route) Canadaloop 150 jaar m/v € 8,00 PLEKvoor
12.55-13.20 uur   Capoeira demonstratie
13.00 uur 5 km (klik hier voor de route) Nordic Walking/ Wandelaars € 7,50  Steven Jansen B.V. Onderhoud en Schilderwerk

14.15 uur 10 km (klik hier voor de route) dames/heren € 10,00 Gijsberts Tegels-Sanitair-Keukens
14.20-14.40 uur   Capoeira demonstratie

Prijsuitreiking: direct na afloop van iedere afstand.
* Programma onder voorbehoud.

Wij wensen u veel succes met de voorbereiding voor zaterdag 13 mei 2017 en zien u graag aan de start van dit unieke hardloopevenement voor Paleis Het Loo.

Heel veel dank aan alle vrijwilligers van AV’34 die deze ‘kLEEF Run mogelijk maken.

Hoofdsponsors:

• Aan der Stegge Twello B.V.
  • De Jong & Laan accountants & belastingadviseurs
  • MAM’s Kinderopvang