Hemelvaartsdag 2018

Donderdag 10 mei 2018 is het Hemelvaartsdag en is ons inloophuis gesloten. Ook de dag er na - vrijdag 11 mei - is ons inloophuis gesloten. Klik hier voor onze openingstijden

Schilderen en tekenen

MMP1499

Het leven met kanker is voor iedereen anders: sommigen mensen praten er over, anderen juist weer helemaal niet. Schilderen kan een manier zijn om je te uiten, even je hoofd leeg te maken of afleiding te hebben.

Onder leiding van ervaren schilderdocenten zijn er in ons huis diverse teken-, aquarelleer- en schildergroepen. Wekelijks komen de groepen bij elkaar. In een ontspannen sfeer, werkend met verschillende materialen, maakt een ieder zijn eigen werk. Er zijn geen basisvaardigheden nodig. Iedereen kan schilderen, tekenen of aquarelleren.

Onze docenten:
 Regeling Bettina 2 LR Peters Stephan 2 3 4
Bettina Regeling: op dinsdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur (1 x per 2 weken aanwezig), van 9 januari t/m 3 juli 2018. Schilderen en tekenen. Stephan Peters: op vrijdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur (1 x per 2 weken aanwezig), van vrijdag 12 januari tot en met 6 juli 2018. Schilderen.

De schilderlessen worden gegeven in de periode van september tot december 2017 en aan het volgen van de lessen zijn geringe kosten (afhankelijk van de instroomdatum) verbonden. De schilderlessen zijn voor mensen met kanker. Voor meer informatie of opgave kunt u bij ons langskomen in het huis (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn), mailen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ons bellen via telefoonnummer 055-5762676. Er bestaat de mogelijkheid tussentijds in te stromen.

MMP1524