Word vriend van ‘kLEEF!

De club van 100

Draag je ons een warm hart toe en wil je privé of met jouw bedrijf structureel iets bijdragen aan ons belangrijke werk? Word dan lid van de Club van 100.

Het inloophuis van Stichting ‘kLEEF!

Club van 100

Draag je ons een warm hart toe en wil je privé of met jouw bedrijf structureel iets bijdragen aan ons belangrijke werk? Word dan lid van de Club van 100. Voor minimaal € 100,- per jaar ben je ‘vriend van ‘kLEEF!’.

Hoe doe je mee?

• Vul het inschrijfformulier Club van 100 in en verstuur deze. Je kunt je donatie dan direct via iDeal betalen.
  • Een bedrag naar ons overmaken kan natuurlijk ook. Maak dan minimaal € 100,- over op rekeningnummer NL68 ABNA 0421 7796 83 t.n.v. de Stichting ‘kLEEF! o.v.v. Club van 100. Vergeet niet je naam, adres en eventueel je bedrijfsnaam te vermelden.
  • Of bel gewoon even naar ‘kLEEF! op telefoonnummer (055) 576 26 76. We helpen je graag verder.

Als vriend van ‘kLEEF! word je uiteraard op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van ons inloophuis.