Beweegcoaches

Onder begeleiding van deskundige beweegcoaches (Marijke, Nieke, Hanny en Aafke) wordt er gewerkt aan een betere conditie en beweegplezier.

Visser Marijke Marijke Visser: fysiotherapeut sinds 1970. Sinds1994 werkzaam geweest als oedeemtherapeut in de regio Rotterdam met veel samenwerking met Daniel den Hoedkliniek en IKR (intergraal kankercentrum Rotterdam).
 Vermeij Nieke

Nieke Vermeij: in 1991 afgestudeerd aan de Deventer Akademie voor Fysiotherapie.

Werkzaam geweest in Duitsland, Zwitserland en Nederland als fysiotherapeut in particuliere praktijk, ziekenhuis en thuiszorgorganisatie. In begeleidingsteam Nederlands jeugdteam volleybal actief geweest.
Nu werkzaam bij Fysiofit Veenstade in Vaassen in sportbegeleiding.

Gussenhoven Buzink Aafke 3 4 LR

Aafke Gussenhoven-Buzink: heeft in 1973 haar diploma fysiotherapie behaald, om vervolgens te gaan werken in Gouda (ziekenhuis) en in Boskoop/Waddinxveen in een particuliere praktijk.

In 1978 is ze verhuisd naar Apeldoorn en heeft nog een paar jaar in een particuliere praktijk in Epe gewerkt. Toen kwamen er 5 kinderen achter elkaar op de wereld en die namen haar helemaal in beslag en werd er niet gewerkt als fysiotherapeut.

Toen haar jongste naar de basisschool ging, is ze heringetreden als fysiotherapeut. Van 2003-2006 heeft ze een Post HBO-opleiding gedaan in Rotterdam voor Bekkenfysiotherapeut. Ze werkt nog steeds, met veel plezier, 1 tot 2 dagen in de week als BFT/FT bij FysioNU (een grote particuliere praktijk) in Apeldoorn.

Voncken Hanny

Hanny Voncken is in 1984 afgestudeerd als fysiotherapeute in Heerlen. Aanvankelijk heeft ze als freelancer gewerkt in verschillende praktijken en vanaf 1985 in Het Spittaal in Zutphen, nu onderdeel van Gelre ziekenhuizen. Hanny is voornamelijk werkzaam als kinderfysiotherapeute en tevens op de afdeling neurologie en interne geneeskunde gewerkt.

Na de geboorte van haar derde kind is ze eerst gestopt met werken en later nog enkele jaren als oproepkracht werkzaam geweest op verschillende afdelingen, ook in Zutphen. Tegenwoordig werkt ze als vrijwilliger voor verschillende organisaties.